Od podnikání a cestování k vlastní značce

Začínám firmou, poslední dobou zaměstnává můj mozek více než dřív.

V červenci 2016 jsem absolvovala kurz Internet marketing. Úžasný kurz vedený skvělým lektorem Davidem Šolcem. Desítky, stovky, možná tisíce drobných informací, díky kterým, když je člověk poskládá dohromady, může provozovat úspěšný e-shop. Zní to šíleně, ale jde to. A já chci přeci provozovat "úspěšný

e-shop".

Mám pro to v současnosti dobré předpoklady - skvělou webmasterku Hanku, která mi postavila na míru krásné webovky a neustále a trpělivě pracuje na každé úpravě, kterou si vymyslím.

Výbornou paní prodavačku Lenku, která se stará o přípravu, zabalení a expedici balíčků se zbožím. Leni, věřím, že už brzy budeš potřebovat posilu. :-)

Vidím, že nabízíme produkty, které mají slušnou zákaznickou základnu. Ano, plave čím dál víc lidí. A věřím našim věcem. Věřím v jejich kvalitu, funkčnost, ale i estetiku. Věřím tomu, že já a moje maminka, se kterou od roku 1992 v Praze - Podolí na plaveckém stadionu provozujeme krámeček, a od kterého se postupně vyvinul i e-shop, vybíráme kvalitní a pěkné modely plavek, plaveckých brejliček, čepic, tréninkových a výukových pomůcek a veškerých doplňků, které si naši stálí i náhodní zákazníci žádají.

A od loňského léta věřím v naši novou vlastní značku plaveckých potřeb SwiMi. Věřím, že ve velké konkurenci ověřených brejliček, čepic, ploutví a další spousty plaveckých doplňků od Areny, Speeda, Fashy a dalších světových značek, si naše nové malé SwiMi (no jasně trochu toho ega muselo přejít do názvu :-)),  naše krásné, úžasné, kvalitní a levné brejličky atd. najdou své místo na slunci. A třeba i v indoor bazénech ve stínu.

 

A jak se tak všechny věcí dějí správně, stalo se naprosto přesně a dobře to, že jsem se letos na jaře rozhodla najmout člověka, který by uměl pomoci se zlepšením webu a propagací e-shopu. Jak již teď vím, potřebovala jsem zlepšit SEO (optimalizovat web) a PPC (vymyslet, jak nejefektivněji navést klienty, aby na můj web klikali). Cháááá, to jsem chytrá:-)), díky, Davide Šolci.

A tak se odstartovalo něco, co po cca 5 měsících, kdy sestavuji základ k tomuto blogu, nabralo takové obrátky, že se mi o SwiMi a Swim&Relaxu i zdá. Ale neskutečně mě to baví a to hlavně díky nové, mladé krvi, která do naší firmy vstoupila.

A tak přichází na scénu Adina. Je to mladé torpédo, nadšená, aktivní, pracovitá, svědomitá a poctivá.

I díky Adině teď píši tento blog, díky ní trávím na počítači mnohem víc času než předtím, díky ní věřím, že mé SEO i PPC bude teď vypracované naprosto profi a v nejbližších měsících začne přinášet ovoce.

 

Ale zpět do dubna 2016. Na Facebook jsem umístila poptávku po člověku ke správě e-shopu. Přes moji kamarádku přišla nabídka. A přišla Eva. O něco starší než já, takže na začátku jsem měla obavy, zda bude umět pracovat ve světě moderních technologií. To musím přiznat. Ale též musím uznat, že Eva byla ta, která ukázala, že e-shop se dá dělat a nezáleží na věku. Že se dají naučit nástroje a že pokud člověk věnuje e-shopu čas a je pilná včelka, tak může uspět i ve světě větších firem. A díky Evě jsem se dozvěděla o kurzech Davida Šolce. A díky kurzu u Davida Šolce jsem získala nespočet úžasných informací, ale hlavně poznala Adinu. A díky Adině jsem teď celá nervózní, když nemůžu odpovědět ihned na její mail s dotazy či nějakým úkolem, který je potřeba udělat z mé pozice majitelky firmy a osoby znalé věcí, do kterých Adina zatím proniká.

Je to super, super, super…